martes, 22 de marzo de 2011

Russia: St. Petersburg

17 de març-21 de Març, l'Aventura va començar a Helsinki, en un super mega creuer, d'aquests que té de tot cinema, botigues, discoteca,... en resum, massa!!! però ens va servir per arribar a Russia, després de passar la frontera i esperar per tot, allí estavem, el primer que vam fer va ser un tomb en autobús per la ciutat, la primera impressió és que tot, tot, tot, és enorme, i com més luxe millor, pots veure or, plata i bronze per les cúpules, a les habitacions, a les columnes, al terra, a les portes,...per altre banda, el que més xoca és el contrast entre els edificis importants i la resta de carrers, pots veure un porche al costat d'un cotxe completament destrossat de l'any de la picó, a més també hi han edificis caiguts o a punt, al costat de super hotels de luxe amb tot de limusines davant, és caòtic.




També vam anar al circ, i una vegada més ens van aconseguir sorprendre: lleons, elefants, tigres, fures,... la veritat és que els animals feien una mica de llàstima però després hi havien acròbates, músics, 2 espectacles amb cavalls, pallassos, i mil espectacles més d'aquests que et deixen amb la boca oberta que realment van valdre la pena!







Finalment, vam anar a veure el Museu de l'Hermitage, on pots trobar tots els pintors hagut i per haver: Goya, Rubens, Michelangelo, Da Vincci, i molts més que ara no recordo, és enorme, és un dels palaus que van cosntruir pels zards, i como no, té de tot de tot. És l'edifici verd que es veu a les fotos darrere darrere meu, i d'aquesta inmensa plaça:




I també vam veure catedrals és clar, La catedral de St. Isaac que era on més enorme era tot, les columnes eren de 1000 tones de marbre, les portes de 10 tones bronze, i tot quantitats aixi, i la split blood cathedral, aquí és on em vaig sentir més a les Russies dels contes, és difícil assimilar tants colors, formes, textures, les parets formades per mosaics, les lampares de plata,... però he de reconèixer que també era una mica màgica, em va agradar molt:






i després de tot aquest tour, dons au, a agafar el super mega barco de la muerte i cap a "casa".Aquest ha estat un pais dels que marquen, encara que només hagin estat 3 dies, es deixa veure que és especial i val la pena perdre-s'hi, així ho farem, més endavant.

4 comentarios:

  1. Ha dit magica!!!!osti, amb lo que us en veu enfotre de mi.....

    M'agrada llegir-te,
    Caterina

    ResponderEliminar
  2. ieeeeees, m'agrada que em llegeixis!!! jejeje

    ResponderEliminar
  3. Molt bonic però em queda un dubte, acas no vas provar el tìpic vodka rus? i quan dic provar vull dir trincar-te mitja botella.Jejeje!!!
    Aspero que tot vagi tant bé com semble desde d'aquí. Apali un petò, salut i alegria!!!!

    ResponderEliminar
  4. iei!!! dons la veritat és que en vaig comprar una ampolla pero encara no k'he encetada, la guardo per les visites aixi que... ya tu zabeh!!!

    ResponderEliminar