domingo, 6 de marzo de 2011

LAPONIA!!!

28 de febrer- 6 de Març, no és fàcil explicar tot el k hem fet durant aquesta setmana, tampoc és fàcil explicar totes les emocions que he anat acumulant, però el que és una miqueta més fàcil és que ho veieu vosaltres mateixos:

Teniem el càmping a Saariselka, és un poblet que està ni més ni menys que a 11 hores amb autobús, però... va valdre moltíssim la pena!! el primer dia vam anar a Kemi, allí vam visitar un palau de gel, que és clar, han de cosntriuir cada any i també vam anar a veure el Pare noël, no li vaig demanar res, jo sóc fidel al nostre TIÓ!! Xd el més important és que a partir d'aquí ja ens trobavem al CERCLE POLAR! Al mateix poble també teniem una pista per baixar amb el trineu que feia un 1,5km!!!

L'endemà vam anar amb trineus de Huskies, i va ser molt xulo, perquè els conduiem nosaltres, en realitat no sé qui conduïa a qui, però va ser molt xulo, aquí teniu un video perquè us en feu una idea:

el més impressionant de tot, van ser les aurores boreals,les vam poder veure durant 3 nits, et quedes parat davant d'un espectacle així, apareixen, es mouen, canvien de color, et rodegen i mica a mica van desapareixen, jo lo unic que vaig poder fer és cridar cada vegada que canviava de color o que es movia!! jejeje (aquesta no es una foto meva, perquè la meva càmara pobreta no hi arriba però aquí teniu el que vaig veure). Alguna nit vam patir fred de veritat per veure-les, però s'ho mereixen oi¿?

El dia següent vam anar a Noruega a un poblet de pescadors que es diu Bugoynes, es una passada com canvia la vegetació, o potser més ben dit, com desapareix! i allí una altra aventura, ens vam banyar al mar àrtic!!! aquesta aigua pot arribar a -4ºC, perquè és salada, però naltros vam tenir sort i només va esta a -3ºC!! jejeje és un fred que fa mal, sobretot als peus, però s'havia de fer!

El següent dia va ser relax i més relax, vam dormir fins que vam voler i després cap a la sauna de fum!!! és molt xula perquè a fora hi havia un llac amb un forat on et podies banyar després de sortir de la sauna, sembla molt dur, però no ho és tan i és que a la sauna realment és horrible i més si estàs amb un nen psicòpata que odia els estrangers i que els vol aniquilar ofegant-los de calor i de vapor (casi que ho aconsegueix, però al final el seu pare el va fer parar de tirar aigua) i també vam anar a veure una granja de rens, pobrets... tambés ens van haver de carratonejar... com som eh!!