lunes, 28 de febrero de 2011

resumillu I

Suposu que hagués estat millor comensar-ho des del principi, però creieu-me d'aquesta manera us heu estalviat el temps d'adaptació, de fet crec que encara no estik del tot adaptada... però el temps s'està aclimatant a mi!!! els dies cada cop son més llargs i la temperatura cada cop més alta!
Així que ja que el país ha fet un esforç per fer-m'hi sentir bé, jo he intentat conèixer-lo una miqueta més!

Primera visita, 15 i 16 de gener va ser a Tampere, a veure el Sebastià!!! junts vam veure la ciutat industrial i entre d'altres coses, va ser on se'm van congelar els cabells per primera vegada:





 Següent visita, 22 de Gener al Parc Nacional de Koli, allí vaig veure una miqueta de natura, no massa perquè és clar, tot està cobert de neu i gel, però suposu que això és un altre tipus de natura oi?? també em vaig adonar de com de poc preparada anava per aquests climes:



 El pròxim viatge seria amb la uni,va ser el 27 de gener a Kontiolahti, vam anar a veure algunes malalties in sittu! com ha de ser!! allí ja em vaig equipar millor, de totes maneres sort de les casetes de fusta, perquè el fred se't posa a dins i no hi ha qui el tregui!




El 5 i 6 de febrer, vam anar a Kuopio, una altra ciutat de l'est de Finlandia ens vam ajuntar un grupet de desesperats per moure'ns i la veritat és que tot ens va sortir molt bé:


I finalment,els dies 18, 19 i 20 de febrer Jyvaskyla i Hankasalmi , aquí ens hi va portar la nostra amiga finesa, la veritat és que vam estar de lujo, i que vaig comprobar que el mite dels finesos freds és això, un mite, perquè ens van tractar com de la família!!! i una altra cosa és que els museus poden ser bén divertits!








Això és un resumillo del que he anat fent, a partir d'ara intentaré fer els deures! jejeje













3 comentarios:

  1. Ya te vale!! me fai lo puto feisbuk dels pebrots per tu, i hala!!! ara se me fot un blog per vore les fotos que ja he vist al carallibre!!!
    I ara registrat a unaltre puesto, cagondeu!! lo fitxats que devem astar!! bueno... aixi tambe me sirvix pel blog del edgar i la queralt que ja feie temps que intentava escriurei.
    Per cert lo video de
    finland!
    finland!
    finland! és priciós, unaltre hit!.
    Apali guapa, una abraçada quet dongui una mica caloreta per Laponia!!
    Catalunya Tropical!!!!(hem de ser la primera república bananera d'europa)

    ResponderEliminar
  2. Uei!
    Sóc la Marta (Albiol). Que bé que estàs! Déu ni do el fred però, quan tornis et semblarà una merda l'hivern d'aquí jeje
    Com mola la foto de la jaia amb caminador i esquís :)
    Les altres fotos són molt autèntiques, semblen de pel·lícula tant blanques!
    Pues jo també tinc un blog perquè últimament m'ha agafat la vena culinària i així tinc un lloc per no perdre les receptes.
    Ja t'aniré seguint la pista des d'aquí ;)
    Miramar segueix al mateix lloc esperant a que tornis, així que cuida't molt!
    Una abraçada!!

    ResponderEliminar
  3. Martona!!! que bo que també tinguis un blog...és lo millor per anar veien per on pares...i a més la gent aquesta rara com nosaltres que no te facebook doncs clar li serveix per veure les fotos!

    No res que m'alegro que tot vagi bé per aqui, viam si comença unamica la calor per aqui on ets pk ja fas patir!!!

    Nosaltres d'aqui res direcció bolivia!

    Una abraçada enorme

    ResponderEliminar